14 d’ag. 2008

Un (altre) toc de surrealisme




Només compartir un toc surrealista del meu viatge de Port-au-Prince a Santo Domingo.

Vaig pagar els 10 US$ que val la tarja turista per entrar a República Dominicana i, al demanar el rebut per al CCD, em van donar això... La meva primera reacció va ser riure, però al veure la cara seriosa de la sra. Terrero vaig callar. Vaig demanar almenys que hi poséssin el segell d'aduanes i la firma del "Señor secretario" allà present. Però res...



Visca els tocs surrealistes. A veure com ho explico al CCD!

2 comentaris:

pilar cós ha dit...

doncs al CCD els hi pots enviar un mail amb el "link" al teu "blog"... ji ji, tot anglicismes...
jo crec que és un bon justificant de despeses "directes".

Alícia ha dit...

Juas! Doncs ja vas aconseguir més que jo, a mi no em van voler donar cap paper. I quin color fúxia més...exòtic? jajaja