5 d’ag. 2008

Ara tinc mes feina!

Entre ahir i avui m'he passat gran part del dia fent el vago, passant coses a net a l'ordinador, preparant la meva excursió la capital i al sud de l'illa... També recordant a l'Alícia... en poques paraules, enyorant-me. Des que l'Alicia ha marxat, em piquen els mosquits, escolto música, els nens em parlen més i, de sobte, tinc moltes coses a fer. Bé, segurament és que abans les feiem entre els dos. I ara em toca apechugar a mi solet.

Així que, en la meva tristor d'avui, poso una foto d'un moment divertit: quan m'han vingut a visitar els tres fills de la Chouna. Tres petardos que no m'han parat de remenar les meves coses. La calculadora ("té piles?"), l'estoig ("quants bics!" - en creol, un bolígraf es diu "bic", jejeje), la llibreta ("quants dibuixos!"), la moleskine ("me la regales?"), la càmara ("ens fas una foto?") I així acaba la història d'aquesta foto...

D'altra banda, el que comentava el Ramon de fer petites explicacions en vídeo... pensava fer una cosa similar, però que fos el mateix soroll d'ambient qui ho expliqués. Però encara no he trobat el primer moment per compartir prou adequat per començar. Potser dissabte, que baixo a la frontera... Potser en trobo un abans. Mentrestant, segueixo amb els ulls oberts 8-)

7 comentaris:

Unknown ha dit...

Bones!
Feia temps que no visitava es blog i m´he pegat una bona panxada de llegir! són divertides totes les adaptacions a la gent i al costums que s´han de fer! Realment cada lloc és un món! Que si ara plou, que ara fa massa sol i ara no tenim material! Quina tranquil·litat! A vegades me fa molta enveja aquesta actitud! Estic cansada de creuar-me amb gent amb cares de mala llet i corrent pels passadissos. Entre poc i massa sa mesura passa! ;-)

pilar cós ha dit...

estic d'acord amb na maria. ara he decidit... no sé si durarà... que intentaré riure tant com pugui i preguntar tothom que què tal està i com es troba!
potser em clavaran a plantofades! jejeje
roger... endavant! espero notícies fresques... aquest blog és un vici ocult!

pilar cós ha dit...

per cert... en aquesta foto estàs guapíssm!
un petonasso

Ramon-SantsNord ha dit...

no sé com portes el creol... però et suspenc de català!
RAMON EN CATALÀ NO PORTA ACCENT, GAMARÚS!!!!

Jorge Raedó ha dit...

Hola Mr Roux:

Veo que te lo pasas en grande allende los mares. Interesante el proyecto de la cocina. Cuando acabes en Haití te pasas por La Barceloneta, que también necesita unos arreglos... No hay patos como Elvis, pero tenemos una fauna de peli de sci-fiction. Apa, a gozar que el tiempo vuela!!!

Roux ha dit...

Perdoni Sr. Ramon. El meu error ha estat corregit. Aprovo ara? jijiji.

Em sembla que he trobat el primer video. Tot i que no he passat per la frontera, ja sóc a Port-Au-Prince... ja explicaré!

pilar cós ha dit...

m'enganxa això de xafardejar els comentaris. no sé si sabré tornar a la realitat de cada dia, després de vacances... ho dic per allò del temps que fas servir bucejant...
això de la barceloneta pot ser un bon tema de treball, jeje